ПІДГОТОВКА ДО ШКОЛИ

Програма підготовки до школи EL's School передбачає два рівні:

      I-й рівень - діти 4-5 років (2 роки до школи)

      II-й рівень - діти 5-6 років (1 рік до школи).

 

Діти I-го рівня підготовки до школи навчаються за програмою «Власна думка».

Тривалість заняття 60 хвилин. 

Наприкінці навчання діти з легкістю впораються з:

     -   прямим та зворотнім рахунком до 10 та десятками;

     -   геометричними фігурами;

     -   порівнянням предметів по різним характеристикам, орієнтацією у просторі;

   -  першими завданнями на розвиток мовлення – зможуть складати розповідь із речень, описувати зображене на малюнку, правильно давати відповідь на поставлені питання, оволодіють першими фонетичними вправами;

     -   часовими характеристиками – з легкістю зможуть визначити, який час доби настав, які зміни відбулись в природі;

     -   завданнями з підготовки руки до письма – з легкістю зможуть обводити по пунктиру малюнок, проводити лінії, не відриваючи олівець від паперу, домальовувати та розфарбовувати;

     -   нелегкими вправами на пам'ять, мислення та увагу.

 

На заняттях діти вчаться міркувати та виказувати власну думку за допомогою висловів «я вважаю», «на мій погляд» тощо, також вчаться аналізувати, порівнювати, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, робити правильний вибір, реалізовувати отримані знання у повсякденному житті.

 

Діти ІІ рівня підготовки навчаються за програмою «Завтра в школу».

Тривалість заняття 90 хвилин.  

Програма складається з таких блоків:

 

   1) пізнавальний розвиток:

     -   світ природи, світ речей та світ людей;

     -   жива і нежива природа; явища природи; 

     -   пори року; погода;

     -   мінерали; квіти і рослини; 

     -   дикі і свійські тварини; птахи, риби, плазуни;

     -   повітря, процес дихання, вода, її значення;

     -   назви кольорів, наша країна – Україна;

     -   ріки, озера й гори України;

     -   карта і глобус, материки й океани, сторони світу, країни світу;

     -   космос, Сонце, Земля, Місяць, планети і сузір’я;

     -   моя квартира/будинок – меблі, посуд, декор;

     -   транспорт, основні правила безпеки на дорозі;

     -   сім’я і родина, свята; професії;

     -   Я, ти, ми; коротка розповідь про себе;

     -   емоції й почуття; потреби і бажання; «чарівні» слова;

     -   місто Київ;  міста й вулиці, поняття адреси. 

 

   2) логіко-математичний розвиток:

     -   цифри та числа;

     -   кількісна і порядкова лічба;

     -   поняття «більше», «менше», «порівну»;

     -   знаки «плюс», «мінус», «дорівнює»;

     -   додавання й віднімання у межах 20;

     -   плоскі фігури: круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник, ромб, трапеція;

     -   об’ємні фігури: куля, куб, циліндр, конус, піраміда;

     -   поняття «легкий» і «важкий»;

     -   поняття «високий», «низький», «довгий», «короткий», «глибокий»; 

     -   вимірювання об’єму;

     -   орієнтація в просторі (вгорі, внизу, праворуч, ліворуч, перед, позаду, посередині, ближче, далі); 

     -   знаходження відмінностей між предметами;

     -   знаходження «зайвого» зображення серед декількох;

   -   групування предметів (класифікація);вимірювання часу; годинники: пісочний, сонячний, цифровий, механічний; доба, години, хвилини, секунди;

     -   календар; рік, місяць, тиждень; дні тижня;

     -   поняття «сьогодні», «вчора», «завтра», «зараз», «пізніше»;

     -   співвідношення «і», «чи», «якщо…то».

 

   3) розвиток мовлення та спілкування:

     -   звук і звучання; поняття «голос», голосні та приголосні звуки;

     -   промовляння слів по звуках;

     -   слова і склади; 

     -   характеристики мовлення: гучно, тихо, швидко, повільно, чітко, невиразно;

     -   виразне мовлення: скоромовки, розспівки;

     -   інтонації; вистукування ритму за зразком;

     -   запитання, розповідь, заклик;

     -   римування;

     -   опис предмета, пейзажу, людини наживо або за зображенням (з характеристиками форми, розміру, кольору, смаку і запаху і т.д.);

     -   слова з протилежним значенням;

     -   слова з подібним значенням; переносне значення слів;

     -   однина-множина; ступені порівняння прикметників;

     -   мій- твій – чий (присвійні прикметники);

     -   складання історій за картинками; на задану або вільну тему;

     -   вираження прохання; згоди і незгоди, співчуття і підтримки; вдячності; злості; радості; 

     -   вираження своєї потреби чи бажання;

     -   жести і міміка, їх значення;

     -   вчимося самостійно виразно переказувати невеликі казки, тексти.

 

4) розвиток дрібної моторики та підготовка руки до письма:

     -   малювання рисок, кружків;

     -   з’єднання фігур по точках;

     -   штрихування у різний спосіб;

     -   проведення ліній різної конфігурації;

     -   вигадування і малювання візерунків;

     -   вирізання й аплікація; 

     -   розфарбування малюнку; 

     -   зображення предметів, рослин, тварин та людей; 

     -   орігамі; 

     -   аркуш: середина і поля, кути;

     -   написання букв; написання простих слів. 

 

   5) фізичний розвиток:

     -   людина: частини тіла;

     -   органи, їх призначення;

     -   елементи гігієни;

     -   кидання предметів у довжину; в ціль;

     -   народні рухливі ігри;

     -   вправи для відпочинку очних м’язів;

     -   пальчикова гімнастика. 

 

   6) розвиток навичків читання:

     -   вивчення букв та звуків;

     -   визначення положень звуків у слові;

     -   виконання вправ на розвиток фонематичного слуху;

     -   вдосконалення навичок читання слів, словосполучень, текстів;

     -   відпрацювання звуко-буквенного аналізу слів;

     -   вміння моделювати речення, слова.

 

Під час навчання читанню наші педагоги активно використовують картки Домана, кубики Зайцева. 

 

Ми прагнемо залишити у дитини приємне враження про навчальний процес, зберегти особисті інтереси, навики та продовжити унікальний та неповторний час дитинства.


 

 

loading